Ο Γιωρίκας η Συμέλα και τα χρήματα

Επιμέλεια: SavSidir 21 Νοε 2011

O Γιωρίκας ήταν ένας Έλληνας μετανάστης που είχε δουλέψει όλη τη ζωή του, ό,τι έβγαζε το έκανε κομπόδεμα και ήταν ένας πραγματικός τσιγκούνης όσον αφορούσε τα χρήματά του.

Λίγο πριν πεθάνει λέει στη σύζυγό του:
-Συμέλα, όταν πεθάνω, θέλω να μαζέψεις όλα μου τα χρήματα και να τα βάλεις στην κάσα μαζί μου, θέλω να πάρω τα λεφτά μαζί μου στην επόμενη ζωή.

Έτσι έπεισε τη Συμέλα να του υποσχεθεί, με όλη της την καρδιά, πως όταν εκείνος θα πέθαινε, αυτή θα φρόντιζε να βάλει όλα του τα λεφτά στην κάσα μαζί του.

Λοιπόν, κάποια στιγμή πέθανε, ο Γιωρίκας ήταν ξαπλωμένος στο φέρετρο η γυναίκα του καθόταν εκεί δίπλα μαυροντυμένη φωνάζοντας
-Γιωρίκα, αγάπη μου, πού πας!!!
Και η κολλητή της φίλη Τασία καθόταν δίπλα της για συμπαράσταση.

Όταν τελείωσε η τελετή, και την ώρα που ο παπάς ετοιμαζόταν να κλείσει το φέρετρο, η σύζυγος φωνάζει:
-Μια στιγμή!!!
Η Συμέλα τότε έβαλε ένα μικρό μεταλλικό κουτί μέσα στο φέρετρο. Και μετά ο παπάς έκλεισε το φέρετρο και άρχισαν να το κατεβάζουν.

Λέει λοιπόν η Τασία:
-Συμέλα, ξέρω ότι δε θα ήσουν τόσο χαζή ώστε να βάλεις όλα τα λεφτά του μέσα στο φέρετρο μαζί του.

-Άκου Τασία μου, είμαι Χριστιανή Ορθόδοξη και δεν μπορώ να αθετήσω τον λόγο μου, υποσχέθηκα στον Γιωρίκα ότι θα του έβαζα τα χρήματά του στην κάσα του
-Μου λες δηλαδή ότι έβαλες όλα τα λεφτά στην κάσα του;
-Φυσικά και το έκανα, Τα μάζεψα όλα μαζί, τα έβαλα στον λογαριασμό μου, και του έκοψα μία επιταγή. Αν θέλει ας την εξαργυρώσει εκεί που θα πάει!!!!

Από την φίλη μας Ιωάννα

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Δείτε όλα τα Ανέκδοτα

Γελάστε με το KanePlaka και στο facebook

Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αστεία του kaneplaka κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Τα Ποιο Δημοφιλή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα καινούρια ανέκδοτα στο Email σας.
Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το kanePlaka στο:
Image Hosted by ImageShack.us

Γελάνε μαζί μας στο Twitter

Γελάνε μαζί μας και στο Facebook

Γελάνε μαζί μας...

Kaneplaka-Ανέκδοτα

Κλικ εδώ να δείτε τα Banners Φίλων

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads
Στείλε μας το Banner σας με Email και θα το αναρτήσουμε στα
Banners Φίλων (Ακριβώς από πάνω)
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στη σελίδα σας
Οι φωτογραφίες θα γίνονται 125Χ125 pixels λόγο χώρου
Όλα τα Banners ανοίγουν σε καινούριο παράθυρο
Banner 125X125
Kaneplaka - Ανέκδοτα
Banner 300X140
Rodochoritis

Εσωτερικά Links

Follow my blog with bloglovin