Έλιωσαν τα τηλέφωνα

Επιμέλεια: SavSidir 13 Οκτ 2013



Σκηνή 1
Ο πορνόγερος επιχειρηματίας, κλείνει το μάτι στην γραμματέα, λέγοντάς της «Είσαι για μια όμορφη βδομάδα στο εξωτερικό, εσύ κι εγώ; Θα το κάνουμε να φανεί σαν επαγγελματικό ταξίδι».

Σκηνή 2
Η  γραμματέας τηλεφωνεί αμέσως στον άντρα της. «Έλα γλυκέ μου, για μια βδομάδα, το αφεντικό μου κι εγώ πρέπει να πάμε στο εξωτερικό, γι αυτό να προσέχεις τον εαυτό σου, έτσι, αγάπη μου;»

Σκηνή 3
Ο κατεργάρης σύζυγος τηλεφωνεί στην κρυφή ερωμένη του «Η γυναίκα μου πάει στο εξωτερικό για μια βδομάδα, ας περάσουμε αυτή τη βδομάδα μαζί».

Σκηνή 4
Η κρυφή ερωμένη τηλεφωνεί στο μικρό μαθητή που του κάνει ιδιαίτερα μαθήματα «Για μια βδομάδα έχω μια σοβαρή δουλειά, οπότε δεν χρειάζεται να έρχεσαι για μάθημα».

Σκηνή 5
Ο μικρός μαθητής τηλεφωνεί στον παππού του: «Παππού για μια βδομάδα δεν έχω μαθήματα, γιατί η δασκάλα μου έχει δουλειά. Να περάσουμε αυτή τη βδομάδα μαζί;»

Σκηνή 6
Ο παππούς πορνόγερος τηλεφωνεί στη γραμματέα του «Συγγνώμη, αλλά αυτή τη βδομάδα θα πρέπει να την περάσω με τον εγγονό μου, οπότε, δυστυχώς θα πρέπει να αναβάλουμε αυτό το «επαγγελματικό» ταξίδι που κανονίσαμε».

Σκηνή 7
Η γραμματέας τηλεφωνεί στον άντρα της, «Αγάπη μου, αυτή τη βδομάδα το αφεντικό μου έχει μια δουλειά, κι έτσι ακυρώσαμε το επαγγελματικό μας ταξίδι».

Σκηνή 8
Ο  σύζυγος τηλεφωνεί στην ερωμένη δασκάλα «Με συγχωρείς, δεν θα μπορέσουμε να περάσουμε μαζί αυτή τη βδομάδα. Η γυναίκα μου ακύρωσε το ταξίδι της»

Σκηνή 9
Η δασκάλα τηλεφωνεί στο νεαρό αγόρι «Κοίτα, ακυρώθηκε η έκτακτη δουλειά που είχα, οπότε, έλα κανονικά στα μαθήματά σου»

Σκηνή 10
Ο νεαρός μαθητής τηλεφωνεί στον παππού του: «Παππού, η δασκάλα μου δεν έχει τελικά δουλειά αυτή τη βδομάδα, κι έχω μαθήματα, κανονικά. Συγγνώμη, αλλά δεν θα μπορέσω να σου κάνω παρέα»

Σκηνή 11
Ο  πορνόγερος επιχειρηματίας στη γραμματέα: «Κοίτα, μην ανησυχείς γι αυτό που σου είπα, θα πάμε το «ταξιδάκι» μας τελικά. Κάνε κανονικά τις κρατήσεις».

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες τα τηλεφωνήματα ακόμα συνεχίζονται....

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Δείτε όλα τα Ανέκδοτα

Γελάστε με το KanePlaka και στο facebook

Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αστεία του kaneplaka κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Τα Ποιο Δημοφιλή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα καινούρια ανέκδοτα στο Email σας.
Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το kanePlaka στο:
Image Hosted by ImageShack.us

Γελάνε μαζί μας στο Twitter

Γελάνε μαζί μας και στο Facebook

Γελάνε μαζί μας...

Kaneplaka-Ανέκδοτα

Κλικ εδώ να δείτε τα Banners Φίλων

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads
Στείλε μας το Banner σας με Email και θα το αναρτήσουμε στα
Banners Φίλων (Ακριβώς από πάνω)
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στη σελίδα σας
Οι φωτογραφίες θα γίνονται 125Χ125 pixels λόγο χώρου
Όλα τα Banners ανοίγουν σε καινούριο παράθυρο
Banner 125X125
Kaneplaka - Ανέκδοτα
Banner 300X140
Rodochoritis

Εσωτερικά Links

Follow my blog with bloglovin