Το Λουκάνικο

Επιμέλεια: SavSidir 11 Ιαν 2010

Δυο φιλοι θελουν να βγουν εξω να τα πιουν, αδειαζουν τις τσεπες κι εχουν μονο 5 ευρω.
Γυρνα ο ενας και λεει στον αλλο,''εχω μια ιδεα"' παιρνει τα 5 ευρω μπαινει σε 1
χασαπικο κι αγοραζει ενα τεράστιο λουκανικο.Ο αλλος του λεει:

-Ρε συ, μαλάκας εισαι; Ούτε μια μπυρα δε θα πιουμε! Τι το'θελες το λουκανικο;

- Ακου τι θα κανουμε. Θα πηγαινουμε στα καλυτερα μαγαζια, θα καθομαστε σε σημειο
που μας βλεπουν ολοι,θα πινουμε,θα πινουμε κι οταν φτασει η ωρα του λογαριασμου,
θα ανοιξω το φερμουαρ μου, θα βαλω το λουκανικο κι εσυ θα πέφτεις στα γονατα κλπ.
Καταλαβαίνεις;

Δεν μπορει, θα μας δουνε, θα μας πεταξουν εξω με τις κλωτσιές και
δε θα πληρωνουμε τιποτα!!!

- Φοβερό κόλπο, λέει ο άλλος και πραγματικα σε καθε μαγαζι τους πεταγαν εξω.

Κοντα στο ξημερωμα, απο τη σουρα δεν βλεπει ο ενας τον αλλο.

-Λοιπον φιλε μου θα παμε για 1 τελευταιο ποτο λεει ο ενας...

-Να παμε λεει ο αλλος. Όμως, ρε μεγάλε, δεν παει αλλο, Δε μπορω αλλο, Με
ποναει η μεση μου, Πονανε τα γονατα μου, Έχει μουδιασει το στομα μου, Δεν
μπορω αλλο!

Οποτε γυρνα ο αλλος και του λεει:

- Καλά, αυτο που εχεις παθει εσυ, δεν ειναι τιποτα μπροστα σε αυτο που εχω παθει
εγω...

- Τι εχεις παθει τον ρωτα ο άλλος

- Άστα, έχω χασει το λουκανικο απο το πρωτο μαγαζι

Share/Bookmark

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Δείτε όλα τα Ανέκδοτα

Γελάστε με το KanePlaka και στο facebook

Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αστεία του kaneplaka κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Τα Ποιο Δημοφιλή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα καινούρια ανέκδοτα στο Email σας.
Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το kanePlaka στο:
Image Hosted by ImageShack.us

Γελάνε μαζί μας στο Twitter

Γελάνε μαζί μας και στο Facebook

Γελάνε μαζί μας...

Kaneplaka-Ανέκδοτα

Κλικ εδώ να δείτε τα Banners Φίλων

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads
Στείλε μας το Banner σας με Email και θα το αναρτήσουμε στα
Banners Φίλων (Ακριβώς από πάνω)
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στη σελίδα σας
Οι φωτογραφίες θα γίνονται 125Χ125 pixels λόγο χώρου
Όλα τα Banners ανοίγουν σε καινούριο παράθυρο
Banner 125X125
Kaneplaka - Ανέκδοτα
Banner 300X140
Rodochoritis

Εσωτερικά Links

Follow my blog with bloglovin