Γράμμα με νόημα

Επιμέλεια: SavSidir 4 Σεπ 2009

Αγαπημένε μου,
πως να αρχίσω και τι να σου γράψω...
Σε θυμάμαι και κλαίω. Είμαι ξαπλωμένη και το μου-
ντό μου κλάμα δεν λέει να σταματήσει. Μ' ένα τρέμουλο η φω-
νή μου ψιθυρίζει νοσταλγικά το υπέροχο όνομά σου. Έχω καυ-
τές αναμνήσεις από το παρελθόν που με τριγυρίζουν ό-
λες βασανιστικές και δεν μπορώ να τις διώξω. Ίσως είμαι μα-
κρυά σου γιατί δεν σου φέρθηκα καλά. Τώρα αισθάνομαι σαν φυ-
λακισμένη μα σ' αγαπώ πάντα. Ήσουν για μένα ο μοναδικός γα-
λήνιος τόνος της ψυχής μου. Δεν άκουσα τις συμβουλές και
μιάς και στα έδωσα όλα και όταν για πρώτη φορά μου ζήτησες από
το τηλέφωνο να βγούμε τους σκοπούς σου δεν μπόρεσα να εντο-
πίσω έκανα πως δεν ήθελα μα με κατάφερες. Ζήτησες να σε γλυ-
τώσω και σε γλίτωσα. Τον έρωτα για σένα θα έπρεπε να τον θά-
ψω σε μέρος απόκρυφο να μην το ξέρει κανείς. Αυτά είναι που-
με έκαναν να ξεχάσω όλων των προηγούμενων τις κρύες φα-
τσες. Θυμάμαι την πρώτη μας συνάντηση που τόλμησες να χυ-
δαιολογήσεις και παρεξηγηθήκαμε. Δοκίμασες μετά να με φιλή-
σεις στα χέρια στο λαιμό και κάπου αλλού...
Αργότερα με κάλεσες στο σπίτι σου. Άρχισες να με ξεμυαλίζεις.
Δεν ξέρω γιατί σου άρεσε το στενό μου-
τράκι μου όπως έλεγες και ακόμα πιο πολύ η παράξενη φω-
νή μου. Αισθάνομαι απέραντη ηδονή να με βλέπεις με τις βυ-
σινί πιτζάμες μου. Ήταν διαφανές και σε προκαλούσαν οι
ζάρες που τρεμόπαιζαν στο φως. Έχασα εσένα τον αρχη-
γό μου και προστάτη μου και είμαι σαν πουλί που δεν κελαϊ-
δά. Τώρα θα προσπαθήσω να βρω κάποιον άλλον θα μάθω το τσι-
γάρο που τόσο αντιπαθούσες. Θα ζήσω όπως θέλω θα γίνω μπου-
μπούκι και γρήγορα μάλιστα...

Υ.Γ.
Αν τώρα δεν βρίσκεις να γα-

τζωθείς αλλού θυμήσου και
μας. Σε περιμένω...

Πολύ ρομαντικό, δεν συμφωνείτε; Διαβάστε το τώρα μόνο τις σειρές που είναι με έντονη γραφή και θα εκπλαγείτε...

Share/Save/Bookmark

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Δείτε όλα τα Ανέκδοτα

Γελάστε με το KanePlaka και στο facebook

Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αστεία του kaneplaka κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Τα Ποιο Δημοφιλή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα καινούρια ανέκδοτα στο Email σας.
Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το kanePlaka στο:
Image Hosted by ImageShack.us

Γελάνε μαζί μας στο Twitter

Γελάνε μαζί μας και στο Facebook

Γελάνε μαζί μας...

Kaneplaka-Ανέκδοτα

Κλικ εδώ να δείτε τα Banners Φίλων

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads
Στείλε μας το Banner σας με Email και θα το αναρτήσουμε στα
Banners Φίλων (Ακριβώς από πάνω)
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στη σελίδα σας
Οι φωτογραφίες θα γίνονται 125Χ125 pixels λόγο χώρου
Όλα τα Banners ανοίγουν σε καινούριο παράθυρο
Banner 125X125
Kaneplaka - Ανέκδοτα
Banner 300X140
Rodochoritis

Εσωτερικά Links

Follow my blog with bloglovin