Ο Ταρζάν πάει διακοπές στην Ελλάδα.
Καθώς γυρίζει από δω κι από κει κάποια στιγμή βρίσκεται σε ένα χωριό κι έρχεται φάτσα κάρτα με ένα τσοπάνη! Καθώς τον βλέπει ο τσοπάνης με το τιγρέ μισοφόρι τον ρωτά;
- Τι σαι συ;
- Ο Ταρζάν, του λέει...
- Και τι κάνεις εδώ, ωρέ;
- Διακοπές
- Και τι δουλειά κάνεις, ωρέ;
- Μιλάω με τα ζώα!
- Σοβαρά; Μωρ τι μας λες;
Δεν προλαβαίνει καλά καλά να το πει και έρχεται μπροστά απ τον Ταρζάν ο σκύλος του τσοπάνη:
- Γουφ, γουφ κάνει ο σκύλος
- Γουφ, γαβ, γαβ, γουβ κάνει ο Ταρζάν
- Γαβ, γαβ, γαβ, γουβ Κάνει ο σκύλος
- Τι γίνεται μωρέ εδώ; Τον ρωτάει ο τσοπάνης τον Ταρζάν.
- Ο σκύλος σου φίλε μου έχει παράπονα
- Τι παράπονα, ωρέ;
- Μόλις μου πε ότι τον κακομεταχειρίζεσαι, τον αφήνεις νηστικό, τον βρίζεις, τον πετάς έξω το χειμώνα με το κρύο
Με τσαντίλα ο τσοπάνος αποφεύγει να απαντήσει
Καθώς προχωράνε προς τη στάνη του τσοπάνη σκάει μύτη η γάτα του τσοπάνη:
- Νιάου, νιαρρρρρ, νιάου η γάτα
- Νιαρ, νιαρ, νιαρ, νιάοουουουου, ο Ταρζάν
- Ξανά νιάου, νιάου, νιάου η γάτα
Πετάγεται πάλι ο τσοπάνης και ρωτάει:
- Τι έγινε πάλι;
- Η γάτα σου φίλε μου έχει παράπονα
- Τι παράπονα;
- Μου πε ότι την κακομεταχειρίζεσαι, την κλωτσάς, την αφήνεις νηστική, τη βρίζεις, σκουπίζεις τα πόδια σου πάνω της
"Ρε τον πούστη πώς τα βρίσκει όλα αυτά", αναρωτιέται ο τσοπάνης.
Τέλος πάντων μπαίνουν μέσα στη στάνη και βλέπουν την κατσίκα:
- Μπεεεεε Η κατσίκα
- Μπεεεεε Ο Ταρζάν
- Μπεεεεε Η κατσίκα
- Μπεεεεε Ο Ταρζάν
Πετάγεται κι ο τσοπάνης και φωνάζει:
- Μην την ακούς την πουτάνα αυτή μου την έπεσε πρώτη.









































0 σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.