Σταθµοί στη ζωή των δύο φύλων

Επιμέλεια: SavSidir 26 Μαρ 2009

Άντρες

Η πιο συνηθισµένη ατάκα για µια γνωριµία

στα 17- Οι γονείς µου λείπουν
στα 25- Η φίλη µου λείπει
στα 35- Η γυναίκα µου λείπει
στα 48- Η γυναίκα µου και η φίλη µου λείπει
στα 66- Η δεύτερη γυναίκα µου πέθανε.

Αγαπηµένο Σπορ

στα 17- Σεξ
στα 25- Σεξ
στα 35- Σεξ
στα 48- Σεξ
στα 66- Σεξ

Αγαπηµένη απασχόληση

στα 17- Σεξ
στα 25- Σεξ
στα 35- Σεξ
στα 48- Σεξ
στα 66- Σεξ στο µυαλό

Η τέλεια βραδιά

στα 17- Φιλί µετά χρήσης της γλώσσας
στα 25- Θα µείνει µαζί µου για πρωινό
στα 35- Θα φύγει πριν το µατς
στα 48- Ωραία, άφησε τα παιδιά της σπίτι
στα 66- Επέζησα

Φαντασιώσεις

στα 17- Πέντε φορές συνεχόµενα
στα 25- Σεξ στο αεροπλάνο
στα 35- 5 φορές συνεχόµενα σεξ στο αεροπλάνο
στα 48- Limit up των µετοχών
στα 66- Limit up του πέους

Ιδανικά ραντεβού

στα 17- Μια νύχτα πίσω από θάµνους
στα 25- Σεξ µε τη φίλη
στα 35- Σεξ µε τη φίλη της γυναίκας
στα 48- Σεξ στο γραφείο
στα 66- ‘Σεξ µε τη γραµµατέα στο αεροπλάνο της εταιρείας’

Γυναίκες
Η πιο συνηθισµένη δικαιολογία

στα 17- Πρέπει να λούσου τα µαλλιά µου
στα 25 -Πρέπει να λούσω τα µαλλιά µου και να τα τυλίξω
στα35 -Πρέπει να βάψω τα µαλλιά µου
στα 48 -Ο Λούλης θα µου βάψει τα µαλλιά
στα 66 -Ο Λούλης θα µου βάψει τη περούκα

Αγαπηµένο σπορ

στα 17 -Ψώνια
στα 25 -Ψώνια
στα 35 -Ψώνια
στα 48 -Ψώνια
στα 66 -Ψώνια

Αγαπηµένη απασχόληση

στα 17 -Ψώνια µε λεφτά του µπαµπά
στα 25 -Ψώνια µε λεφτά του φίλου
στα 35 -Ψώνια µε λεφτά του συζύγου
στα 48 -Ψώνια µε λεφτά του δεύτερου συζύγου
στα 66 -Ψώνια µε λεφτά του κράτους

Η τέλεια βραδιά

στα 17 -Πιτσαρία
στα 25 -Πρόσκληση για βραδινό φαγητό
στα 35 -Ένα διαµάντι
στα 48 -Ένα µεγαλύτερο διαµάντι
στα 66 -Μόνη στο σπίτι

Φαντασιώσεις

στα 17 -Ψηλός, όµορφος µε λεφτά
στα 25 -Ψηλός, όµορφος µε πολλά λεφτά
στα 35 -Ψηλός, όµορφος µε πολλά λεφτά και µυαλό
στα 48 -Έναν άντρα χωρίς φαλάκρα
στα 66 -Έναν άντρα

Ιδανικό ραντεβού

στα 17 -Αυτός προθυµοποιείται να πληρώσει
στα 25 -Αυτός πληρώνει
στα 35 -Αυτός ετοιµάζει το πρωινό
στα 48 -Αυτός ετοιµάζει το πρωινό για τα παιδιά
στα 66 -Αυτός µπορεί και µασάει το πρωινό του

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Δείτε όλα τα Ανέκδοτα

Γελάστε με το KanePlaka και στο facebook

Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αστεία του kaneplaka κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Τα Ποιο Δημοφιλή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα καινούρια ανέκδοτα στο Email σας.
Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το kanePlaka στο:
Image Hosted by ImageShack.us

Γελάνε μαζί μας στο Twitter

Γελάνε μαζί μας και στο Facebook

Γελάνε μαζί μας...

Kaneplaka-Ανέκδοτα

Κλικ εδώ να δείτε τα Banners Φίλων

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads
Στείλε μας το Banner σας με Email και θα το αναρτήσουμε στα
Banners Φίλων (Ακριβώς από πάνω)
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στη σελίδα σας
Οι φωτογραφίες θα γίνονται 125Χ125 pixels λόγο χώρου
Όλα τα Banners ανοίγουν σε καινούριο παράθυρο
Banner 125X125
Kaneplaka - Ανέκδοτα
Banner 300X140
Rodochoritis

Εσωτερικά Links

Follow my blog with bloglovin