Αληθινές Έρευνες

Επιμέλεια: SavSidir 27 Μαρ 2009

Αν τσίριζες για 8 χρόνια, 7 µήνες και 6 µέρες, θα δηµιουργούσες ηχητική ενέργεια που θα αρκούσε για να ζεστάνεις µία κούπα καφέ.
(∆εν νοµίζω ότι αξίζει τον κόπο)

Ο οργασµός ενός γουρουνιού κρατάει 30 λεπτά
(Τώρα που το σκέφτοµαι µια κοπέλα παλιά µε αποκαλούσε γουρούνι αυτό να εννοούσε;)
(Στην επόµενη ζωή µου, θέλω να είµαι γουρούνι)
(Πώς όµως το κατάλαβαν αυτό, και γιατί το έψαξαν..)

Αν χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, χρησιµοποιείς 150 θερµίδες την ώρα.
(Μην το δοκιµάσετε στο σπίτι.... Στην δουλειά ίσως)

Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα µοναδικά όντα στην γη που κάνουν σεξ όχι µόνο για την αναπαραγωγή, αλλά και για ευχαρίστηση.
(Γι' αυτό ο Φλίπερ το δελφίνι συνεχώς χαµογελούσε)
(Και τα γουρούνια έχουν 30 λεπτά οργασµό; ∆εν µου φαίνεται δίκαιο αυτό.)

Ο ποιο δυνατός µυς στο σώµα µας, είναι η γλώσσα.
(Ακόµα δεν το έχω χωνέψει για τα γουρούνια!)

Οι δεξιόχειρες άνθρωποι ζουν κατά µέσο όρο 9 χρόνια περισσότερο από τους αριστερόχειρες.
(Αν χρησιµοποιείς και τα δύο χέρια χωρίζεις την διαφορά στα δύο;)

Το µυρµήγκι µπορεί να σηκώσει 50 φορές το βάρος του, να τραβήξει 30 φορές το βάρος του, και πέφτει πάντα στην δεξιά πλευρά όταν ζαλιστεί.
(Το µυρµήγκι από τι ζαλίζεται; Πίνει µπύρα BUD;)

Πλήρωσαν οι φορολογούµενοι πολίτες για αυτήν την έρευνα; Θα ήθελα κάποιος να µου δώσει µια υπεύθυνη απάντηση σε αυτό το (θέµα)

Οι πολικές αρκούδες, είναι αριστερόχειρες!
(Καλά, και ποιος νοιάζεται γι αυτό; Και πως το ανακάλυψαν;)

Το γατόψαρο, έχει πάνω από 27,000 γευστικές απολήξεις.
(Τώρα τι είναι ΤΟΣΟ νόστιµο στον πάτο της λίµνης... ποιος ξέρει!)

Οι ψύλλοι µπορούν πηδήξουν 350 φορές το µήκος του σώµατός τους. Είναι σαν να πηδάει ένας άνθρωπος ένα ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου
(Αν κανένα Παοκτσάκι είχε τέτοιες δυνατότητες δεν θα χρειαζόταν να περνάει την ταλαιπωρία από τα τουρνικέ της τούμπας ή να κάνει ντου για να μπει τζάμπα. Ένα σάλτο από την Γρηγορίου Λαμπράκη και κατευθείαν στην θύρα 4)
(30 λεπτά.... Το φαντάζεστε; Και γιατί µόνο τα γουρούνια;)

Μια κατσαρίδα ζει για 9 µέρες χωρίς το κεφάλι της πριν πεθάνει από ασιτία.
(Τροµακτικό!)

Το αρσενικό «αλογάκι της Παναγιάς» δεν µπορεί να εκσπερµατώσει όσο το κεφάλι του είναι συνδεµένο ακόµα µε το σώµα του. Έτσι το θηλυκό, τον βοηθάει την κατάλληλη στιγµή, αποκεφαλίζοντάς τον.
(«-Αγάπη µου, τελειώνω τώρα, ναι, ναι, ναι... Τι κάνεις αγάπη µου?...Μη το κεφάλι µου... πονάει. ΑΑΑΑΑΑΑΑ»)
(Τουλάχιστον τα γουρούνια περνάνε καλύτερα)

Μερικά λιοντάρια, ζευγαρώνουν 50 φορές την ηµέρα
(Εγώ πάντως εξακολουθώ να θέλω να είµαι γουρούνι στην επόµενη ζωή µου.. προτιµώ την ποιότητα από την ποσότητα)

Οι πεταλούδες µυρίζουν µε τα πόδια τους.
(ουάου πολύ φετιχιστικό. Είναι σχεδόν το ίδιο βλακεία όπως και µε το γατόψαρο.)

Το µάτι της στρουθοκαµήλου είναι µεγαλύτερο από τον εγκέφαλό της.
(Ξέρω κάποιους φίλους που έχουν το ίδιο πρόβληµα.)

Τα χρυσόψαρα δεν έχουν εγκέφαλο.
(Και τέτοιους φίλους έχω.)

Μετά από όλες αυτές τις έρευνες, εγώ ένα πράγµα έχω να πω:

ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Δείτε όλα τα Ανέκδοτα

Γελάστε με το KanePlaka και στο facebook

Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αστεία του kaneplaka κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Τα Ποιο Δημοφιλή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα καινούρια ανέκδοτα στο Email σας.
Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το kanePlaka στο:
Image Hosted by ImageShack.us

Γελάνε μαζί μας στο Twitter

Γελάνε μαζί μας και στο Facebook

Γελάνε μαζί μας...

Kaneplaka-Ανέκδοτα

Κλικ εδώ να δείτε τα Banners Φίλων

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads
Στείλε μας το Banner σας με Email και θα το αναρτήσουμε στα
Banners Φίλων (Ακριβώς από πάνω)
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στη σελίδα σας
Οι φωτογραφίες θα γίνονται 125Χ125 pixels λόγο χώρου
Όλα τα Banners ανοίγουν σε καινούριο παράθυρο
Banner 125X125
Kaneplaka - Ανέκδοτα
Banner 300X140
Rodochoritis

Εσωτερικά Links

Follow my blog with bloglovin