Ο Απαγορευτικός Επτάλογος

Επιμέλεια: SavSidir 20 Μαρ 2009

Ιδού ο Απαγορευτικός Επτάλογος:

1)"∆εν κατάλαβα τίποτα"
Απόλυτα σωστό όταν χρησιµοποιείται σαν απάντηση στην ερώτηση του Οδοντίατρου "Σας πόνεσα...?".
Απόλυτα λανθασµένο, όταν χρησιµοποιείται σαν απάντηση στην ερώτηση του Οπισθίατρου :"Και πως σας φάνηκε η εξέταση του προστάτη....?"
2)"Ναι, είσαι"
Απόλυτα σωστό, όταν προηγείται του σεξ και απαντά στην ... ερώτηση "Είµαι η γυναίκα της ζωής σου...?".
Απόλυτα λάθος όταν έπαιται του σεξ και απαντά στην ερώτηση "Νοµίζεις ότι είµαι χοντρή...?"
3)"Γάµησέ τα...."
Απόλυτα σωστό όταν αποκρίνεται σε ερώτηση γνωστού µας "Πως πάνε τα
πράγµατα...?".
Απόλυτα λάθος όταν αποκρίνεται στην ερώτηση του Νηπιαγωγού "Και τι να τα κάνω τα παιδιά σας...?".
4)"Χέσε µε...."
Απόλυτα σωστό όταν απαντά στην ερώτηση του υφιστάµενού σας "Και...τι θα γίνει µε την αύξησή µου...?".
Απόλυτα λάθος όταν απαντά στην ερώτηση του συναθλητή σας στην Ελληνορωµαϊκή "Και τι να κάνω τώρα που έκατσα στη µούρη σου...?".
5)"Να κι εµένα...."
Απόλυτα σωστό, όταν δείχνοντας το κόσµηµά σας απαντάτε στην ερώτηση της συντρόφου σας "Αγάπη µου, η µαµά µου µου πήρε ένα καινούριο δαχτυλίδι αρραβώνων...Εσένα...?".
Απόλυτα λάθος, όταν δείχνοντας το "κόσµηµά σας" απαντάτε στην ερώτηση της συντρόφου σας "Αγάπη µου, η µαµά µου είπε να µη µε τραβολογάς και να µε αποκαταστήσεις... Τι γνώµη έχεις γι αυτό....?"
6)"Ήταν υπέροχες....."
Απόλυτα σωστό στην ερώτηση "Πως σου φάνηκαν οι φακές που σου έφτιαξα, αγάπη µου...?"
Απόλυτα λάθος στην ερώτηση "Και πως ήταν όλες οι γυναίκες που είχες πριν από εµένα στο σεξ....?".
7)"Για να µη µου κάτσει στο λαιµό...."
Απόλυτα σωστό, στην ερώτηση "Γιατί πίνεις τόσο νερό όταν τρως ψάρι, αγάπη µου...?".
Απόλυτα λάθος, στην ερώτηση "Γιατί έστειλες την κολλητή µου στο Γερο-∆ιάολο, αγάπη µου....?".

Επιστρέψτε στην Αρχική σελίδα

Δείτε όλα τα Ανέκδοτα

Γελάστε με το KanePlaka και στο facebook

Για να έχετε άμεση πρόσβαση σε όλα τα αστεία του kaneplaka κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

0 σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια σας θα αναρτώνται μετά από λίγη ώρα και αφού εξεταστούν από τους διαχειριστές.
Σχόλια με Διαφημιστικό, προσβλητικό, υβριστικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα απορρίπτονται αμέσως.

Τα Ποιο Δημοφιλή

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε όλα τα καινούρια ανέκδοτα στο Email σας.
Μετά ανοίξτε το Email σας και κάντε κλικ στο Link από το μήνυμα επιβεβαίωσης που θα λάβετε για να ενεργοποιηθεί η εγγραφή σας
Επικοινωνήστε με το kanePlaka στο:
Image Hosted by ImageShack.us

Γελάνε μαζί μας στο Twitter

Γελάνε μαζί μας και στο Facebook

Γελάνε μαζί μας...

Kaneplaka-Ανέκδοτα

Κλικ εδώ να δείτε τα Banners Φίλων

ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads ads
Στείλε μας το Banner σας με Email και θα το αναρτήσουμε στα
Banners Φίλων (Ακριβώς από πάνω)
Απαραίτητη προϋπόθεση να βάλετε κι εσείς ένα απ’ τα δύο Banner μας στη σελίδα σας
Οι φωτογραφίες θα γίνονται 125Χ125 pixels λόγο χώρου
Όλα τα Banners ανοίγουν σε καινούριο παράθυρο
Banner 125X125
Kaneplaka - Ανέκδοτα
Banner 300X140
Rodochoritis

Εσωτερικά Links

Follow my blog with bloglovin